sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Against the Wind

Sain tänään valmiiksi pojan kevät-kesä-syksy-takin:) Ompelu sujui joutuisasti koska malli oli kiva ja ennen kaikkea kangas aivan ihastuttava! Toki takapakkia tuli vähänväliä kun en ole aiemmin takkeja juurikaan ommellut.Vetoketju on aina yhtä piinaa, niin myös tässä tekeleessä;) Purkasin ja ompelin molemmat ketjunkappaleet varmaan neljä kertaa ennen kuin olin tyytyväinen.


Malli siis Against the Wind, Ottobre 1/2013. Vuorikangas on ruskeaa lakanakangasta, samaa käytetty myös taskuihin. Päällikangas on Tiritomista. Läppätaskut on mun mielestä tosi kivat, laitoin niihin kiinnitykseksi puunapit.

 
Takkimallissa tykkään eniten juuri taskuista, hupusta sekä tuulilistasta, joka peittää vetoketjun yläpään. Nyt pitäs varmaan rykäistä muutama takki heti putkeen että jäis kaikki kikat mieleen! Vielä pari lisäkuvaa:
 


7 kommenttia:

  1. Ihana takki :) Oot kyllä tosi ahkera, kun käyt kaiken ompelun lomassa töissäkin! Mun blogia ei oo päivitetty varmaan puoleen vuoteen... Syy paussille toki on, mut en näköjään saa edes sitä syytä sinne kirjotettua... :)

    VastaaPoista
  2. Oikein kivoja kevät tamineita olet tehnyt.

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana takki!
    t.Minna

    VastaaPoista
  4. hieno tuli! ;)
    -Petra

    VastaaPoista
  5. Ihan huippuja olet taas ommellut!!! :) Mä oon saanut tässä viimeisen puolen vuoden aikana tasan yhden verhon käännettyä ja yhden kalsarisauman korjattua... :p No, okei, jouluks kyllä neuloin aikas paljon. :) Mutta sä oot kyllä ihan SUPER-taitava! Ja noi kankaat on syötävän suloisia!!!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät kommenttisi:)!